Det är härligt

Det är så här det ska vara. Jag har tråkigt en sovmorgon och sätter mig vid datorn och hittar en uppgift som visst ska göras. Jag har ju ändå inget för mig så jag sätter igång. Jag tänker inte så mycket på vad jag skriver. Tänker att "bara jag får den gjord". Skickar in den efter en kvart.
Får tillbaka uppgiften på mitt samtal med läraren idag.
Mycket bra analyserat Sofie!
Betyg: MVG

För övrigt fick vi läsa ett utdrag från "På västfronten intet nytt" på historian.
Det var nästan så det kändes som jag satt på Svenstaviks skola i den nerklottrade bänken i sal 23 igen, Med tegelväggen på höger sida om mig full med pärmar och böcker på, och när jag  lyfte blicken ut genom fönstret väntade jag mig att jag skulle få se lärarparkeringen och baksidan av Statoil. Sedan skulle jag vända mig snett bakåt och spana ut på killarna i nian som slutade tidigt och stog och väntade på bussen. Men nu såg jag bara en massa tak och Gustavsbergsbacken på Frösön, tack och lov.



With a name like Sofie, it has to be good


Kommentarer
Postat av: linda

ja men visst, säger du det så skajag skicka över ett arbete som du ska få göra till mig på sisådär 3 sidor, men du som är så duktig gör ju det på en kvart, tack vänne :P hahah

2008-04-17 @ 12:47:39
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0