Ett Himla Liv

Tänk vad muppar kan vara roliga. Tänk att proppa en scen full med muppar och sätta på musik. DET är roligt. Någon sjunger för full hals, någon nynnar försynt med, någon står upptryckt mot draperiet längst bak av scenskräck, någon vickar bara på höfterna och någon klappar händerna. Sedan fnns det de som nästan ser hysteriska ut då de försöker dra till sig uppmärksamhet genom att hoppa, dansa, skrika, kuta och se allmänt ful ut.

Idag slog det mig att runda polarmackor är såå goda på sånna här tillställningar, men om man har samma sorts mackor hemma någon dag smakar de inte alls lika bra. Varför är det så?



Det gick bra igår. Mikael är toksnygg i skjorta och glegg i håret. Jag vill bara äta upp honom.
Men jag åt kött å bea och Mikael åt vitlöksmarinerat grillspett på En Liten Röd.

Igår kväll var jag faktiskt så dum så jag valde Michael Scofield för min riktiga Mikael. Så när jag kröp ner och ville mysa hade han redan somnat.


Life's beautiful with Sofie


P.S Läsarrekord igår. Det är bara så att vi alla älskar att läsa om min Mikael. Det måste vara den enda logiska förklaringen. Vi älskar han allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0