Pulsklockor och proteindrinkar

Jajjemen, jag har börjat ändra mina vanor lite. Dricker alltid proteindrink till frukost och är ute och kutar (jag har bara varit iväg 2 ggr än, men det ska bli) varannan dag. Kåpe sa att det tog 21 dagar att skapa en vana, så jag ska plåga mig igenom resterande 18.
Har även skrivit mail till ngn i Orrviken nu och sagt att jag och Kåpe vill börja lira lite med dom. Orrvikens hemsida verkade inte vara så "bebodd" så vi får se om vi får något svar.

Annars var jag på symöte igår igen. (bytte till mig eftermiddag så jag fick ta det, hihi). De som var roliga förra gången höll sig tysta denna gång, så jag blev lite besviken. Men jag hade rätt kul ändå, ända tills jag somnade i en stol i konferensrummet, PINSAMT.


För övrigt så har Brita fått en LOVE-förfrågan nu, men jag tackade nej, han var så ful. Hon får helt enkelt vänta med att fortplanta sig.



//Sofie - Sämsta veckan på länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0