Sofie is rolling, the others are stoned

image56

Nu går jag där igen, med svettiga kläder och sport-bag genom stan.
Jag har fallit tillbaka i min sportfåneroll, och jag gillar det.


Första träningen med Orrviken IK.
När vi for över vallsundsbron in mot stan, hade jag fjärilar i magen.
Men det visade sig gå riktigt bra. Tillslaget sitter kvar, det är bara konditionen som sviker, men det har den ju alltid gjort så jag har inga förväntningar.
Nu när jag har varit på EN träning väntar träningsmatch mot ÖDFF på onsdag, därefter cup i Sveg till helgen. -Det gäller att gå ut starkt ;)



Sofie kicks ass

Kommentarer
Postat av: Moberg

vet precis vad du menar! orka kliva upp 1,5 timme tidigare för att ut och kuta när man har chans till sovmorgon. Suck... :) aja, men du har börjat lira fotboll igen? fan vad roligt.. ibland saknar jag fotbollen.. (läs: sällan, bara när de e fint väder)
vad synd.. du får säga till när de e match i sommar så får vi komma o heja.. :)

2008-04-06 @ 22:10:04
Postat av: Linnea

haha,ok då vet jag. soms agt,kanske inte världens roligaste anekdot att berätta som partytrick. killen (jackie) är väl ingen idol kanske... =/

2008-04-06 @ 23:21:18
URL: http://www.jagmittmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0