Omvärlden tar över

Jag känner att jag också måste dra mitt strå till stacken om den här bloggen ska bli intressant igen..
Inte för att jag heller vet vad som händer i ägarens liv just nu men hon verkar ligga i koma eller så har hon gått in i väggen. Vi hinner aldrig träffas eftersom hon bara jobbar och jobbar och när hon är ledig så jobbar jag och bara jobbar...
Jag träffar till och med hennes man oftare än henne...
Jaja men snart kanske vi hinner träffas då hon förhoppningsvis ska på den beryktade brännbollen i den lilla byn Rogsta som i år kan stoltsera med egen bartender! Det ni! Den festen hoppas jag att författaren av inlägget före mig ska komma på också! Vi måste planera världsfesten in i minsta detalj för att den ska klaffa! Det var länge sen nu...
 
Lägdan är slagen och gällbrua är snart färdig( annars kan vi göra som en mamma sa att vi skulle; ställa en studsmatta i hålet så får man hoppa sig upp...jag vet inte om det är någon bra idé när man dricker pappa-saft till maten...)

nog tjatat om den festen... Nu tycker jag att hon ska ta sig i kragen och skriva vad hon håller på med! annars blir det jag och maggan som får ta över. ( Maggan hetter egentligen något annat) Det verkar som om alla bloggar har tagit pause just under sommaren( tänker på dig LiLy) och som i vanlig företagsanda så rycker jag och maggan bara in som vikarier när ägaren har semester.

Nu bryter jag mig också in utan lov men som sagt är jag bara vikarie tills LS har tagit sig i kragen... Eller vad tycker du Maggan?

// Bettan


Kommentarer
Postat av: linda

Eftersom jag lyckats missa detta inlägg insåg jag just nu att LiLy möjligtvis skulle kunna vara jag!! Ber om ursäkt för att jag gjort din arbetstid så tråkig med min bloggfrånvaro Bettan men nu är jag tillbaka, ska försöka hitta den äkta inspirationen men det är i alla fall uppdatering VARJE DAG.

LS, kanske dags att komma tillbaka nu va?

2008-09-05 @ 10:25:06
URL: http://lindalynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0