surprise my friend ;)

eftersom ägaren till denna blogg verkat ha glömt bort sitt lösenord och numera inte kan uppdatera så kände jag ett ansvar att göra nånting åt saken. Jag slår vad om jag inte är den ända som lessnat på att läsa om vad som händer till hösten.  Jag har väntat på en uppdatering länge nu utan att nånting hänt så jag får väl ta saken i egna händer om de ska bli nånting. Tyvärr så har jag ingenting att berätta, jag vet inte riktigt vad som händer i denna kvinnas liv just nu förutom att hon igår befann sig på fotbollsträning och frös så fort hon sprang i skuggan.
Idag skulle hon visst tvätta och städa husvagnen. Jag undrar om de kan vara så att de är fävikenskiten som hon tänkt städa ur. En liten sammanfattning från den helgen tycker jag faktiskt att hon hade kunnat kostat på sig, för de lilla som jag hörde var verkligen både intressant och underhållande. Men kanske vill hon helst bara glömma? :D

Iallafall blev jag hembjuden till Nysved av hennes karl igår, han har rätt. Det var väldigt länge sen jag var där, men eftersom jag snart är arbetslös och har all tid i världen så ska jag nog lyckas ta mig dit.


Jaja, man kanske inte får göra såhär egentligen. Bara bryta sig in utan lov men vare nått ja sket i så vare de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0