vi äro små humlor vi, bss bss

Man skulle kunna säga att LS lever ett bra liv för tillfället, hon behöver inte längre bekymra sig över att hennes blogg ska uppdateras så hennes läsare ska bli nöjda. Det har nu visat sig att hennes blogg klarar sig alldeles utmärkt utan henne.
Och jag då, som tydligen kallas för Maggan numera, blev väldigt glatt överraskad då jag fick se att bloggen uppdaterats utan att ens min hjärna behövde arbeta. Då blev man glad, så ett stort tack till Bettan som hjälper mig att hålla denna blogg levande så länge som möjligt :) (angående brännbollen så måste jag berätta, med tårar i ögonen, att jag jobbar det datumet, så jag måste tyvärr bli placerad på frånvarolistan, (i år igen ) )

Känns ändå lite trist att inte inläggen kommer från ägaren, de har ju faktsikt ingen betydelse hur många inlägg vi vikarier än gör så får vi ju ändå inte reda på vad som händer i Sofies huvud. Och vad som händer i någon annans huvud är inte heller enkelt att bara gissa sig till så jag låter bli de för att undvika problem och misstolkningar.
Men iaf så träffade jag denna kvinna i tisdags, hon var sig lik. hennes man får jag fortsätta att sakna ett tag till :p

Nu måste jag sluta, har ju en egen blogg som behöver uppdateras. Kanske att den blir lite sotis ifall jag börjar lägga all uppmärksamhet på denna blogg istället? Vore ju för trist,


/Maggan - nöjd med mitt nya namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0