Bullmastiff

När jag träffade min Mikael sa han att han ville ha en bullmastiff.
En sån hund vill jag också ha! Jag har alltid sagt att jag ska ha hund, men det går ju inte när jag bor i en etta mitt i centrum. Men det roliga var ju att vi ville ha samma hund! Hur många vet vad en bullmastiff är? Inte många, det är väl inte en sån vanlig hundras, här i alla fall. Värsta tecknet då?!
Nu vill jag ha en. Jag går snart ut skolan och har ju då all tid i världen för ett litet knyte.
Så då kan ju jag och Mikael skaffa hund till sommaren då.
Varit inne på lite bloggar nu och hämtat bilder på vovvsen.

    


Vilken ståtlig och snygg hund!
Får nog ta ett snack med Mikael ikväll...


Kommentarer
Postat av: mamma

Stövare är oxå fina hundar..
tror inte Bosita kommer att tycka om att du skaffar annan hund

2008-02-22 @ 14:39:35
Postat av: Sofie

stövare har jaktinstinkter och vill kuta från gårn. mysigare med en sånhär.

2008-02-22 @ 14:45:19
URL: http://linasofiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0