Han tittade inte ens på mig

Jag ville kramas när vi var i TV-rummet igår. Jag kysste och jag smekte, jag taffsade och tillslut även knuffade jag han. Fick jag någon reaktion alls? Nej Han var helt orubblig där han satt med sina ben i 90 grader med händerna, som håller i tv-dosan i knät, ni vet; den vanliga ställningen som gubbar har när det är något intressant på tv. Han skulle titta på vädret(!). Han vände sig inte ens mot mitt håll och sa; Nej Sofie, jag vill kolla på tv nu.
Jag fick ingen reaktion alls!
Jag gick och lade mig.
Vem kom smygande 10 minuter efter, då vädret var slut? Vem ville kramas då? Hade jag lust då kanske??


//Sofie - Den bittra sanningen

Kommentarer
Postat av: sandra

Herregud hur gammal kille har du egentligen!? som vill titta på vädret istället... Dags för ett snack tror jag!!

2008-02-06 @ 11:32:42
URL: http://sandran87.blogg.se
Postat av: Anonym

men låt pojken kolla på tv! jag är på kerstins sida.

2008-02-06 @ 12:19:06
Postat av: Sofie

Jennie, snart kan jag din IP adress utantill: 81.237.228.249

2008-02-06 @ 13:27:50
URL: http://linasofiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0