Här sitter jag med bara ett ben på mig

Det började med invigning. Det blev en flopp. Dålig tajming på allt, sa fel land till flaggorna som kom upp, mikrofoner som inte fungerade, ja, allt var skitdåligt. Men det var det bästa Östersund kunde komma med, så jag är inte förvånad.

Ni minns att Mikael inte ville gå på invigningen med mig, Vem träffar jag där?? Mikael tittade fram bakom ett hörn. Han var där med sin kompis Victor och hans tjej. De hade varit på parmiddag, men eftersom jag skulle vara med Kristina så hade Mikael tagit med sig en annan tjej på middagen. Kul för han.

Vi skulle gå på krogen sen. Upstairs. Det sög. Inte så mycket folk, och de tappra själarna som ändå var där hade nog en ålder på ca 16-17 år. Kul för dem.

Idag, lördag hade jag bestämt att jag skulle åka till Nysved. Vem ringde sent igår kväll och inledde samtalet med "lova att inte bli sur nu men..."
Kul för han.
Så nu sitter jag ensam i lägenheten illamående, med huvudvärk och är extremt nära ett jävla vredesutbrott.

BAJS

Kommentarer
Postat av: Mirjam

ikväll blir det desto roligare :) jag plockar upp dig efter jobbet? :P

2008-02-09 @ 14:16:52
Postat av: nattise,

orka killar :S

2008-02-10 @ 15:57:30
URL: http://nattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0