Hon har lyckats igen

Ja, jag lyckades somna på historielektionen idag. Är inte det det mest klassiska man kan göra?
Jag skulle tycka att historia vore intressant om man fick jobba med det på lektionerna, men hon står ju bara och berättar hela lektionen. Det är inte så himla roligt att lyssna på i två timmar, speciellt inte då hon är från Gotland. Jag vill läsa själv!

Drummeljennie söp ju bort sin jacka i helgen men i möranst ringde polisen och berättade att de hade fått in den. Så ikväll ska vi ut och fira att den kommit till rätta. (snacka om att söka anledningar till att få gå ut och äta?)

Kommentarer
Postat av: jennie

måste bara påpeka att jag SÖP inte bort jackan. För en gångs skull tillbringade jag kvällen på dansgolvet och inte i baren! kanske är säkrast ändå med baren då ? ;)

2008-02-18 @ 15:57:01
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: mamma

Men Sofie!Sova på skolan ajabaja

2008-02-18 @ 20:16:27
Postat av: linda

jennie, trust me, det är säkrast på dansgolvet ;)

2008-02-19 @ 15:56:37
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0