Minns du?

Vad är skillnaden mellan att "vara handikappad" och "ha ett handikapp"?

Idag, om 100 dagar, tar jag studenten.

När jag plockade lite i lägenheten idag så hittade jag en gamal broshyr om Campus Åre. Jag satte mig och började kika i den och upptäckte att jag vill gå Vildmarksguide-utbildningen. Det är en kvalificerad yrkesutbildning på 60 veckor. Det är som typ 1,5 år till på BF. Kan bli hur kul som helst ju! Detta ger en yrkesexamen och kompetenser inom många yrkesområden, så som Koordinator, Guide inom fors, fjäll, skoter, skog och sjö, sommar och vinter. Sportchef, säkerhetsansvarig, samordnare mm. mm.
Känns lite som att det är min grej...


Minns ni den gången då Jennie skulle vara lika cool som Backman och slängde sig utför trapphuset så hon fick hjärnskakning och svimmade?   fniss*


100Dagars imöra. Det ser jag fram emot.


-Han kommer och rövar bort mig ikväll också♥

Kommentarer
Postat av: Linda

och då kan du ju komma och hälsa på mig hur mycket som helst juu ;)

2008-02-27 @ 11:37:30
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0