Nolia

Klev upp klockan 7 för att bege mig mot Noliamässan ute på F4. Jag och Jennie var på hugget!
Det jag fick ut av dagen var;
19 st pennor
3 st tandborstar
1 st resetandborste
2 st reflexer
1 st nyckelringslampa
3 st nyckel/mobilband
1 st jojjo
1 st armband
1 st kortetui
15 st klistermärken
1 st kokbok
1 st ask med lukta-gott-lappar (?)
1 st fickspegel
3 st kylskåpsmagneter
1 cd-skiva "sjöliv"
1 st nyckelring
1 st kortlek
2 st kondomfodral inkl. kondomer
1 st pannband
1 st ögonskydd-som-man-har när-man-sover
1 st handvärmare
2 st mobilsmycken
1 st väska
och slutligen en utbildningskatalog från gävle högskola och det klassiska polishäftet som man plockar på sig vid varje tillfälle då polisen är och pratar.



Efter en jobbig och folkig förmiddag tog vi oss in till staden, jag och jennie, då vi gick till ragnars och köpte en varsin macka. Därefter vandrade vi ner till badhusparken där vi mumsade på macka och tänkte på "slutet på maj, början av juni då vi sitter här och njuter av att skolan snart över" Jag ska bo i badhusparken då.
Det var soligt väder men vi började frysa ändå, så vi begav oss ut mot Frösön igen, upp till Jennies lägenhet för datortidsfördriv.
Efter middagen vandrade vi iväg bort mot Frösö gummi där Lina bor (inte på frösö gummi, men bredvid) och fikade.

Vi har även hunnit med att träffa Marie med lille Victor och pratat med utomjordingar idag.
Mer om det sista en annan gång.

Nu ska jag krypa ner i sängen utan pojk. Det kommer vara kallt och eländig, men efter den här dagen kommer jag ändå somna ganska fort känns det som

//Sofie - bra dag idag

Kommentarer
Postat av: Jessika

fin bild. speciellt fin jacka. =)

2008-02-26 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0