pengar, pengar

oj vad det går åt mycket pengar dessa dagar. Idag har jag köpt biljett till 100-dagars, jag har varit ut och ätit, jag har betalat dryck för ikväll och jag har betalat av gamla skulder. huvva. Och allt detta precis innan löning också. Det sved. Men skönt att ha det gjort så inte lönepengarna bara försvinner på en gång.
Det är invgning för Skidskytte-VM ikväll också. Det ska bli roligt att gå på. Synd att Min andra hälft inte ville följa och titta på hjärtat som kommer tändas i GB-backen och kramas med mig. Men samtidigt får jag ju krama han  i princip när jag vill annars, så jag överlever nog.
Sedan blir det utgång. Ska bli kul med tanke på att jag inte varit ut på ett bra tag.
Det bästa är att gå ut med Jennie, det är då jag trivs som bäst.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag då? Är det inte kul att vara med mig?:(

2008-02-09 @ 13:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0