Undran...

Jobbat idag.

När jag satt där i kassan väcktes en fråga;
Varför köper en tjej mini-tamponger? Är det för att hon är trång eller för att hon blöder lite? Om det är det första alternativet borde killar hålla utkik efter sånna som köper mini-tamponger då..
Tänk de som köper super-tamponger...


                                                                                                                                                                   

Långfärdsskridskor Idag.
Det var en upplevelse.
Jag är lite orolig inför morgondagens träningsverk.
Jag saknar träningsverken som man alltid hade efter gårdagens träning. Kroppen kändes alltid lite smått mörbultad och man hade alltid blåmärken här och där. Nu är jag bara tjock.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha :) sofie sluta tänk så himla mycket :D

2008-02-20 @ 07:54:09
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: linda

men sofie, jag som ville åka långfärdsskrillor, jag har aldrig gjort det förut, en fin vårdag när solen skiner, men underbart sällskap så skrattrynkorna ömmar efter dagen ;)

2008-02-20 @ 21:52:15
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0