Funderar du på att ta ditt liv?

Idag var det en rektor på skolan och pratade med vår fritidsklass.
Hon var en mycket seriös människa. Det var inte jag och Jennie.
Vi skrattade. Men det var absolut inte på grund av ämnet. Det var för att vi hade vår egna diskussion i vårt hörn av klassrummet. Efteråt fick vi veta av vår nya lärare Maria Borg att vi betadde oss mycket barnsligt och oansvarigt. Vårt beteende berodde på att vi hade svårt för detta ämne, kanske t.o.m var drabbade av det själv.
Vi fick ett papper.

Nationella hjälplinjen: 020-22 00 60
Jourhavade präst kommer du i kontakt med via 112
Jourhavande medmänniska: 0771-900 800
Jourhavande kompis: 020-22 24 44
Jourhavande adoptionskompis: 020-64 54 30
BRIS: 0200-23 02 30
Linje 59 för bi- och homosexuella ungdomar: 020-59 59 00



P.S Sparade detta inlägg som ett utkast först. Nästa gång jag loggade in stog de ju i översikten; "Funderar du på att ta ditt liv,  Allmänt."              humor på hög nivå idag


//Sofie - självmordstankar


Kommentarer
Postat av: linda

HAHA! ser att du hittat dig en lika galen medmänniska. Ni är ju för härliga. vad gör du i helgen, eller på fredag. KåPe och jag tänkte ta en kaffe om jag hinner på fredag, är du ledig och hänger med? Annars har jag svarat att jag hann med tre pass eftersom jag var ledig från skolan igår, en hel dag till gymmet och körskolan. Kul Liv!

2008-01-16 @ 10:57:29
URL: http://lindalynn.blogg.se
Postat av: nattise,

hahhaha, vare därför ni skrattade så när ni fick pappret med nummer på :D nu är jag med ;)

2008-01-16 @ 14:18:59
URL: http://nattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0