Helgen

ALLA klasskompisar skulle ut på fredagen. Men jag, tråkiga jag, stenvägrade och for istället hem till min underbara Mikael. Vi gjorde pizza och myste. Senare på kvällen kom Mikaels kompisar, så då blev det ett riktigt myskalas med daimtårta och Minntu.
lördagen for jag, Mikael och Zeke upp till Höglekardalen och skottade fram Mikaels stuga. Det var mycket snö! Medans Mikael stod för skottningen stog jag för sällskapet :P Jag busade mest med Zeke, galnare snöhund har jag aldrig varit med om!
Efter det for vi hem och sov en timme, sedan var det dags för dusch och allmän tillfixning efersom vi skulle hem på middag hos Mikaels föräldrar. Spännande!
Det gick bra att träffa föräldrarna för första gången. Mamman var det bästa jag varit med om på länge. Henne gillar jag skarpt. Jag fick godis av henne.

Idag Söndag var jag iväg och tittade på Frösöns match mot Granlo. Vi vann med 11-3 tror jag. Bra. Jessika gjorde 2 mål tror jag.

Nu ska ge mig av mot  ÅRE ÖSTERSUND AIRPORT och hämta gänget. Jag siktar på att bli bjuden på middag.

//Sofie - chaffis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0