Hitler har skjutit mig i ryggen

Jag känner mig skitig och förnedrad.
Igår vaknade jag och hade lite ont i ryggen. Då kom jag på vad jag hade drömt;
Jag och ytterligare 30 människor var fångar i Hitlers hus. Han själv var inte där så ofta, men han kom dit med jämna mellanrum och sköt ner några av oss på måfå. Då gällde det att vara så långt bort från han som möjligt. För han sköt nämligen ner de som var närmast till hands. Och inatt var det alltså min tur. Jag brukade undvika hallen och stora vardagsrummet av just den anledningen att det var oftast där folk blev skjutna. Men denna gång hade jag gått från ett litet sovrum, där jag för det mesta höll till, genom hallen till köket för att hämta ett glas vatten. Precis när jag var i hallen, på väg tillbaka till sovrummet, klampar den där mustachmannen in och skriker. Det fanns ju inget annat att göra än att lägga sig på golvet med händerna över huvudet. Och då kände jag en plötslig smärta i svanken, det blev som kallt och sen ont. Efter det vaknade jag.
Anledningen till att jag drömde om Hitler var att min kära Jennie innom loppet av 3 dagar köpt 3 dokumentärfilmer om denna, för henne, intressanta man.
Jag tror vi borde ta lite avstånd från varandra, om hon tittar på filmen och jag får mardrömmarna.


Om ni nu har varit observanta har ni märkt att jag sitter och bloggar ganska tidigt idag, vilket beror på att jag skjutsat The Gang till flygplats Åre/Östersund. Dom skull ne te dedann 08:an och tiítt på nå riiverdans ta nå slag!
Så jag fick ju ta på mig att agera chaufför 05.30 imöranst, trots att jag inte börjar skolan förrän 12. Grattis. Men då fick jag ju även vara bilvakt åt Torsten, så jag tyckte de var värt de.

//Sofie - Skottskadad

Kommentarer
Postat av: jennie

ja kan förvarna nästa gång ja ska se på hitler så kan du få komma å sova hos mej sen om de känns tryggare :)

2008-01-11 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0