Implantat 68 mg

Nu äger jag ett implantatkort. Jag har opererat mig idag.
Kristina var med mig som stöd. Hon stog bredvid min säng och gjorde miner som tydde på att det borde ha gjort ont. Det gjorde det inte, men det kändes.
Efteråt fick jag ett astöntigt bandage, så då gatt jag ju gå hem och byta till ett sånt här stort  vanligt tryckbandage - Jag tyckte att det var ett mer passande om man skulle jämföra med smärtan.

Men det bästa var ändå SMS:et som kom direkt efteråt: "hej, tänkte bara höra om det gick bra imorse?"
Åh gulligull ♥

Nu på kvällskvisten var jag upp på skolgatan och hälsade på. Syftet med besöket var att Torsten skulle göra mitt hemprov i historia - han gjorde det! Så vi "pluggade" och lade ansiktsmask, Jag ock Kåpe alltså, inte Torsten.




You´ve really got a hold on me


Kommentarer
Postat av: Linnea

har du gjort tuttar på 68 mg eller? hahaha. eller vad har du implanterat egentligen? ;)

/hon som bara sett dig i berusat tillstånd

2008-01-24 @ 16:51:17
URL: http://www.jagmittmina.blogg.se
Postat av: sofie

Jag kände på mig att den frågan skulle komma.
jag har hört att silicon växer där inne, så jag tänkte att det var bäst att börja med liten dos, så får de växa till sig;)
*p-stav*

2008-01-24 @ 17:03:04
URL: http://linasofiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag kan bara tänka mig aj och obehag! gick de bra?

2008-01-24 @ 19:13:50
Postat av: Linnea

å fy fan! har en kompis som lekte att hon hade blivit bortförd av aliens och blivit implanterad nåt mysko instrument då hon hade skaffat p-stav.... :)

2008-01-24 @ 22:09:42
URL: http://www.jagmittmina.blogg.se
Postat av: sofie

jo det gick bra, fast dom kunde ha bedövat ett lite större område än de 3x1CM tycker jag. det smärtade lite då de kom utanför det området. det bästa hade varit om jag blev nersövd, men de tyckte dom tydligen var onödigt! :D

Ja det kändes lite som aliens, förutom att kristina såg normal ut :P å sen tror jag aliens är skickligare än vad min barnmorska va :/
hjärtat började slå lite fortare då hon visade sig vara allmänt förvirrad och började tappa instrumenten på golvet.

2008-01-25 @ 07:10:12
URL: http://linasofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0