Målare

Jag vill bli.
Jag har alltid tyckt att jag valt fel program på gymnasiet. Men jag fick ju inte gå bygg för pappa.
Insåg detta igår då jag åkte in till stan med Kristina och Mattias.
Jag har alltid tyckt om att måla, inte tavlor, utan väggar. Största nöjet på sommarlovet har ju alltid varit när man har fått måla om föuse eller altanräcket. Riva tapeter måste ju vara något av det roligaste som finns. Det är alltid lika spännande och se hur lång bit man kan riva av denhär gången liksom.
Sätta kakel vore ju också roligt. 
Så nu blir det syon nästa, för att diskutera hur jag ska bli målare. Det känns ju lite trist att hoppa av BF på vårterminen i 3an för att gå bygg med inriktning måleri. Det måste ju finnas någon annan väg att gå?

//Sofie - Målare

Kommentarer
Postat av: jennie

näe fan sofie, de e väl lika bra å hoppa av å bröja om från ruta ett eller ? ;P

2008-01-07 @ 15:22:02
Postat av: felicia

haha måste ju få ligga i sängen. :) men är uppe nu.
fint sms jag fick av dig i morse, ;)

2008-01-07 @ 17:19:23
URL: http://feliciaenglund.blogg.se
Postat av: Sandra

Kul sport annars, kan nog klassas som os gren snart. "till höger kämpar sofie bra med sin snart 30cm långa remsa, men än går det inte att räkna bort kristina..."

2008-01-07 @ 20:32:34
Postat av: Kristina från Östberg

haha kul du sandra!=)
jag tycker vi satsar på målerifirma och åttigårn i sommar!!
kram

2008-01-08 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0