Ofräscht

Igår var ju jag så glad för att jag hade skaffat blogg, att jag glömde ju bort att skriva vad som hände. För det är väl det som är meningen, att man ska skriva vad man gjort?

Älskade Gybban kom ju på långväga besök från Båstad. För att roa henne tog jag med henne på pulkåkning. De har ju ingen snö där nere. Tvärt om var det ju här hemma; eftersom vi bara hade tefat sköt vi bara snön framför oss hela tiden, så vi fick inte upp någon riktig fart. Ett annat problem var att vi inte har några riktiga pulkbackar i denna bondby, det är ju bara slättför överallt. Men det blev trevligt ändå. Sedan gick vi hem och lade pussel. 
Jag tror pusselbyggandet blivit en trend över hela Sverige, för Sandra och hennes kompisar nere i Skåne brukar också lägga pussel. Kuligt.

Idag, fredag. Med tanke på att jag inte kan elda finns det inget varmvatten i huset, vilket innebär att jag inte har duschat på två dagar, så idag kände jag att det var dags att ringa till fastra så hon fick komma och hämta mig. Så då for vi till fastra och duschade mig. Man har ju middagsgäster ikväll. Ska bli mycket trevligt.

Min kära Mikael kommer ikväll. Längtar sissodär lagom mycket (alltså jättemycket)
Han är ju ganska ny i familjen, så jag har fått en del frågor om han från mina vänner.
Därför kommer här lite Mikaelinfo:

Han är blond. Nästan 1.90 lång. Världens sötaste.
Han är snickare
Han har hus i Orrviken
Han har en röd Audi och en RMK 600
Tycker om skotrar men även långa månskenspromenader och mysiga hemmakvällar
Han har en mamma, en pappa och en lillebror
Han heter Ångnell i efternamn

mina kompisar som redan har träffat han tycker om han, faktiskt oroväckande mycket i vissa fall ;)

//Sofie*


Kommentarer
Postat av: linda

haha! bra med lite mikaelinfo hörru;) men du behöver inte vara orolig!

2008-01-04 @ 18:15:25
URL: http://lindalynn.blogg.se
Postat av: jennie

orka nämna den
röda audin ;p

2008-01-06 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0