Snickarbyxor

Vaknade med världens bästa Mikael idag.
Han är ju bara så bra. Det bästa är nästan att han är snickare. "Micke The Builder"
Snickarbyxor är väl ändå det sexigaste Gud någonsin skapat?

Men nu har han åkt hem. Den där jävla snöröjningen!
Så Sofie ska ta tag i sitt liv nu.
Hon ska försöka starta Chevan och ta sig ner på byn och handla. Byta kolsyrepatron så jag kan göra mig en dricka och sedan lägga mig i sängen och läsa min Harry Potter-bok som jag fick i julklapp. Jag har faktiskt längtat efter den.

Sedan ikväll ska Mikael med vänner ut, men lilla Sofie får snällt stanna hemma, eftersom hon är för liten. Så då kan ju hon ligga hemma och läsa sin jävla Harry Potter 

KUL LIV

Kommentarer
Postat av: Kristina Från Östberg

jag håller med om snickarbyxorna. Men inte Mattias. Han tycker bara att jag ät dum när jag säger det. Haha. Men det ÄR sexigt!

2008-01-05 @ 15:41:53
Postat av: linda

anar jag en viss sarkasm angående utekvällen ikväll?! :D men jag håller oxå med om snickarbyxorna, med vit tischa eller bar överkropp med brunbränd bröst på sommaren. mmm ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2008-01-05 @ 16:42:35
URL: http://lindalynn.blogg.se
Postat av: öldrickarn;)

sofie, vi blir snart stor vi också =)

2008-01-06 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0