Y-fronten

Nu har jag en sak jag måste bekänna här.

Jag gick med Y-front på ICA idag
.

anledning:
jag va hemma och skottade snö idag. Sen skulle jag åka till faster och duscha. Tänkte ju då att vi bara skulle fara hem till henne, så jag tog av mig täckbyxorna hemma så jag bara behövde dra av mig långkallingarna när jag skulle hoppa in i duschen, men så var tydligen inte fallet. Vi skulle ner på byn och handla också.
Och jag hade ju lite saker jag skulle ha från affärn, så det var bara ett och göra de.

Kommentarer
Postat av: kristina

snyggt hörrö. haha ska bli gott med mat ocg bra tt du duschat!:P
Kram

2008-01-04 @ 17:57:21
Postat av: kristoffer

ha ja det är bra att du skriver så noga vad du gör M;) topen fortsätt s¨å ;)

2008-01-05 @ 12:46:39
Postat av: jennie

hahahahah :D

2008-01-06 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0