En helg i Salsån

Skönaste helgen på länge.
På fredagen blev jag upphämtad hemma i Orrviken för att få följa med till Forsaån med the bruds. Pick-nick korgen var packad med frukt och bullar. Men först skulle Linda på "möte" i Brunflo kl 12. Så jag och Kåpe tillbringade ca 1,5 timme i Brunflo utan att ha något att göra. "jag tror jag aldrig har varit i Brunflo en hel timme".
Väl framme vid Forsaleden var det hur härligt som helst. Vi slog oss ner på några hällar uppe på en klippa. Därifrån var det bara att hoppa rakt ner i den gröna lagunen. Lite kallt men ack så roligt. Tyvärr glömde alla sina kameror hemma så vi fick inga kort tagna. 

På eftermiddagen for jag och Mikael till Salsån. Vi fiskade och grillade. Alldeles spegelblank sjö och solsken.
På kvällskvisten kom mina vänner åter, denna gång över böljan den blå.

Till lördagen hade vi förstärkt gänget med Mikaels vänner och drog igång bastun. Det blev många skratt och mycket naket innan vi tillslut somnade in på lördagsnatten.

kåpe älsk älsk                


Helgen avslutades med mysg bio på söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men, vem har lovat dig att lägga ut den där hemska bilden på mig på din blogg? Åh, jag saknar er.. Vill hem! Lova att vi gör något roligt när ni nu håller er på hemmaplan när jag lyckats tagit mig hem igen.. Puss <3

2008-07-14 @ 22:10:30
URL: http://lindalynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0