Solen!

Tänkte bara berätta att jag har legat ute och solat hela dagen idag. Det är inte många som har fått gjort det, med tanke på att det varit mulet och blåsigt i hela jämtland, men det har jag! I Salsån lyser solen jämt och nästan vindstilla eftersom stugan ligger inne i viken.
Jennie ringde och frågade vad jag gjorde. Jag låg ute och solade. "vart fan e du då?, jaha e de där solen är.."  sedan gatt jag lägga på för jag skulle ner i sjön och svalka mig.

Hänt i veckan:
"Vilket jävla ställe att ha kalas på, Orrviken?!"
"Ja, jag bor ju där"
"Har du flyttat in hos svärföräldrarna?!"
"Nej vi har eget hus"

Jo visst, jag tillhör numera Sunne församling och östersunds kommun, vilket innebär högre skatt och dyrare försäkringar. Det innebär också ett ansvar att klippa gräs och sköta farmen. Dammsuga och tvätta fönster, tvätta golv och tvätta toan, måla om huset och verandan etc etc. Jag måste också skaffa en bil som fungerar så jag tar mig någonstans -UtanbilenstannarSofie.
Pingir, Pingir.



För övrigt så älskar jag Mikael, även fast han vill skaffa en husvagn.

         

Kommentarer
Postat av: sigge

hej! :D

2008-07-09 @ 23:22:18
URL: http://sandraagoranson.blogg.se/
Postat av: jennie

haha va kul att han vill skaffa husvagn :) jocke försöker nämligen tvinga med mej på husvagnssemster, jag vill inte de :p

2008-07-10 @ 23:19:22
URL: http://jennieforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0