En dag pa Korsika

35 grader i skuggan. Vi korde pa sololja idag ocksa, det svider gott nu. Vi hade hort talas om en fin badstrand inte langt fran hamnen. Sa vi tog och traskade dit. Det var inte varldens storsta, men fin anda. Det stekte pa som bara tusan sa vi gick ner till vattnet och tog ett dopp. Da kom badvakten och sade till oss. Det var rod flagga sa vi gatt kliva upp. Efter han hade gatt kom nasta och sade till oss. Hon sa att om vi badade en gang till skulle hon ringa polisen. Senare fick vi veta att vattnet var fororenat. Sa nu ar det bara att hoppas pa att vi inte blivit skadade med fratande medel lr ngt. Just nu kanns det faktiskt sa, men det kanske bara ar brannan. Ikvall ar det show med temat love. Kan man ta risken att ga och titta pa den eller kommer jag langta ihjal mig efter Mikael da? En annan lite rolig sak ar att jag heter "Lina Sofie" och inte "Sofie Lina". Sa pa mitt boarding card star det Lina sa alla pa baten sager det till mig. Kan ju vara roligt att heta nagot annat for en gangs skull. Ja nu ska vi val ta och knata ivag till Lido Bar. Vilken drink ska jag prova idag? nej visst ja; jag har ju provat hela sortimentet. Det far bli en favorit i repris da. Sofie - Stekt krafta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0