Packar ihop

Nu håller lägenheten på brunnsgr. 12 att så smått packas ihop. Jag tar mitt pick och pack och flyttar till Nysved. Jag ska alltså bli sambo med Mikael, i ett hus. Det låter stort.
Det kommer upp lite minnen då man börjar röra på saker i lägenheten, som t.ex då vi lyfte av sängmadrasserna av sängstommen. Där nere hittade jag lite smått och gott; damm, miljoner hårnålar, gummisnoddar,ett kondomfodral, pengar och Prenkers halskedja.

Jag har börjat tänka på kryssningen nu. Åker på torsdag. De är ju snart de! Ska på banken idag och ta ut lite euro. Planen är; eftersom vi inte får köpa sprit på taxfreen på vägen ner ska vi köpa nere på Mallorca och ta med på båten. Går det? -återstår att se.
Inatt drömde jag om en middag på båten. Han som jobbar på djuraffären i stan med typ harmynta var med. Jag myste med han. Varför? När jag vaknade ville jag bara krama sönder Mikael. Men han var ju på jobbet så jag gick ut och hängde tvätt istället. Där ute möts jag av en hundrumpa. Grannens hund sitter och bajsar på våran gräsmatta.

Jobb idag också. Igår fick jag torka bajs som en mupp kletat över hela sin lägenhet. Vackert.

//Sofie - Ständig bärare av gummihandskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0