Stockholm

Nu har internet kommit till Nysved. Grattis. Så nu hoppas jag att jag kan uppdatera lite oftare framöver.

Stockholm förra helgen. Mycket trevligt. Fint väder och fint sommarställe ute i skärgården så jag stortrivdes. Pappa Flodin var skönast. Och fullast? Roligaste kommentaren, det var på slutet av middagen så vi hade hunnit med många skålar, han skulle förklara en gubbe som de pratade om; "ja, ni vet inte vem det är, men han brukar vara tomte". Gud vad vi skrattade!
Jag kan inte förklara resan, men en bild säger er än tusen ord..
mikael altanen   jobb pool dukning  . Mikael . 

Jaha, förra veckan var det mösspåtagningsbal. Det hade man ju sett fram emot. Var det kul? Nej. Men Ständut Blakk var som vanligt bäst. Förfest hos Victoria med brudana i klassen. Det var flera stycken som hade lika klänning som mig på balen. Det var kul. Kåpe hade jag pratat med på dagen.
"vad ska du ha för klänning?"
-"en blå ballongklänning"
"vart har du köpt den, för jag har nämligen också en sån?!"
-"Haléns"
"Grattis, då ska inte vi vara i närheten av varandra ikväll"

I helgen var det cruising med Impalan. Fett nice. Det var fyra bilar från Skucku som for förbi Orrviken och plockade upp oss. Det var kul. Vi for in på motormässan och kikade på alla fina bilar. Man blir ju som lite kär. Sedan var det cruising på stan. Man blir lite förvånad över att det finns så pass mycket bilar som det gör här omkring faktiskt. Pär och Hepo kom in på travet också, så de fick hoppa in i impalan de också. Myspys.

För min egna bil går det sämre, nu är typ hela avgassystemet bytt. Jag tycker att vi har gjort så jäkla mycket med den nu, men när jag äntligen besiktat (utan en enda anmärkning) börjar den krångla ännu mer. Den går inte som den ska så vi ska prova byta tändstift. Funkar inte det ska jag gå och dränka mig i sjön.


Funderar på att gå på skolan och kasta vattenballonger på alla nördar där.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0