Ägg och Fisketävlingar

...Påsken i ett nötskal.
Gillhov och Salsån. Det är där vi är, släkten och jag.
Iår ska Mikael med och träffa släkten. Han ser inte fram emot det. Han har odlat en förkylning nu, lagomt till släktträffen imorgon, fredag. Men han slipper inte undan, han kan gott sitta och hålla i ett fiskespö i 39 graders feber, det dör han inte av.
Annars längtar jag till söndag - det vankas gemytlighetsdag runt hörnet.

Jag börjar ett bra liv nu; Blodgivare och Friskis&Svettis. Det är coolt på Friskis, jag var där igår.

För övrigt köpte jag en studentklänning igår som jag ska ha när jag går ut på trappan. Och gissa vad? -den är vit. Jag måste börja träna bort bildäcket, det passar inte till klänningen.

Idag blir det sjukhuset igen. Jag tänkte försöka smita undan 2 ggr. En gång för att gå ner till blodgivaren, en gång för att gå och köpa ett påskägg till Mikael. Jag skulle vilja ha ett av han, men jag tror inte han har tänkt på det.

//Sofie - fiser ägg hela påsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0