Det lilla livet

Äntligen har vi skaffat ett husdjur!
Jag har saknat det där med att ta hand om, mata och leka. Nu känns det bra!
Jag kände bara; idag är rätt dag. Så Mikael kom och hämtade mig så åkte vi ock köpte det lilla livet. Först ut på Frösön, men där fanns det inte, så då tillbaka till stan. Där köpte vi livet, men de hade inte de kompleterande sakerna som behövs, så då åkte vi tillbaka ut på Frösön. Sedan fick vi äntligen åka hem och fixa och dona. Vi får se hur han klarar sig själv i Nysed idag, då han är ensam hemma för första gången. Hoppas inte den lille krabaten river hela huset!


//Sofie - somnade i badkaret igen

Kommentarer
Postat av: jennie

va har ni nu hittat på?

2008-03-12 @ 16:59:38
URL: http://jennieforss.blogg.se
Postat av: mamma

Precis! Vad har ni köpt?En guldfisk?

2008-03-12 @ 19:42:03
Postat av: linda

varför skriver du inte ut vad det är ni har köpt, jag är ju nyfiken juu !!

2008-03-18 @ 09:28:40
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0