Gossip Girl

Hade planerat att titta på Sverige campar idag kl 20.00. Jag hade fått flera påtryckningar om att det var ett program för mig. Sitter lugnt och skönt i tv-soffan fem minuter i åtta med popcornskålen i knät, helt förberedd med andra ord. Då kommer min äckliga lillasyster och ska tydligen kolla på nån anna jävla skit. Gossip Girl. Va fan e de?! Vad får man ut av det?? ittna! Nå äckliga överklassbrudar, jag är väl inte intresserad av deras overkliga liv!
Jag tog med hunden på promenad runt byn ist.
När jag kom hem igen, jag vet inte vart jag fick tanken ifrån, men jag kom att tänka på Glasblåsarns barn. Vad heter den stora tjocka tanten som äter så mycket? Jag gatt smsa kåpe och fråga. Nana.
Nu har jag iaf beställt den på Ginza, så om två arbetsdagar kan vi titta på den. Ska bli - jag ska inte säga kul, för det är ingen rolig film, den är bara mörk - men det känns skönt att få titta på den.

//Sofie - Jag hade glömt hur SÄMST det är att vara hemma och hälsa på. Förstår nu varför jag inte gör det så ofta längre

Kommentarer
Postat av: jennie

snart ska vi ut å åka båt min vän.

2008-03-05 @ 19:01:30
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0