Ruuthsvägen 3

Thore, Thomas, Nisse och Fröken Klang är mina nya vänner.
Två dagar av min praktik har gått och jag har inte bestämt mig för hur det känns än.
Än så länge har jag bara gått bredvid Helena och tittat på hur hon gör med dem. Jag måste erkänna att det är lite små-äckligt att ta hand om bajstvätt, duschning av rullstolsbunden, mystiska gummihandskar och ohygieniska kök. Men det kommer ju ljusa stunder som gör att man kan leva med allt det äckliga, stunder som gör en själv jäkligt glad. Det jag funderar på just nu är om det är värt det?
Och sanningen är att jag tjänar mycket bättre på konsum...

Kommentarer
Postat av: jennie

hm, svårt sofie, pengar eller bajs?

2008-03-11 @ 19:23:19
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0