Att göra

*Projektarbete
*Historiarapport
*Fritidsturism
*Psykosocialt arb.
*Må Bra
*Psykosocialt Prov
*Hälsopedagogik Prov

Det kunde ha sett värre ut. Historian jobbar jag undan idag, Projektarbetet ska bara skrivas in i datan, sedan ska Christer få titta på det. Må bra sköter Jennie om. Marias prov nästa vecka kan bli lite kruxigt, eftersom jag inte ens vet vad Psykosocialt arbete betyder. Hälsopedagogiken måste jag plugga på så jag kan göra det en vecka tidigare än klassen, eftersom jag ska till Stockholm veckan därpå.


Annars en tung dag igår.
Henke kom iaf upp till Nysved igår kväll. Det var jobbigt, men skönt att han kom dit, så han inte sitter själv.
Mikael hade det också jobbigt, men starkt av han att kunna sitta och prata med Henke ändå. Visade att han finns där för honom. Mikael har lättare att släppa fram sina känslor än vad Henke har.
För Henke har det nog inte sjunkit in än, eller så visar han det inte så tydligt. Det är så svårt med han eftersom han är så tyst jämt.
Tänk att hon som alltid funnits där för han, plötsligt bara är borta, och kommer aldrig mer tillbaka.

Mamma♥


Kommentarer
Postat av: Lotta

:´( Lilla Henke.. stackarn!

2008-05-06 @ 11:39:49
URL: http://lottaolosson.blogg.se
Postat av: jennie

henkepenke då :(

2008-05-06 @ 13:30:55
URL: http://jennieforss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0