Du e ju så jävla stor så du orkar väl inget annat...

Så sa en tjej till mig på matchen igår. Kul liv. Tror du det gck bra efter det?
Osportsligare jävel får man ju leta efter.
Förlorade med 2-1. Kul och möta syster. Hon verkligen sökte sig ut på min kant så hon skulle kunna dribbla förbi mig... klarade hon det? nej=) Hon fick väl inget riktigt läge heller. Jag tänkte det var bättre att vara på henne som en igel och ta bollen före henne än att hon ska få kontroll och finta mig bort till Fröjdholmen ungefär. Däremot var det hon som gjorde båda målen för Myssjö?

"Hellre fotboll i regnet än en bal på slottet"?

Friidrottsdag för särskolan idag. Kan bara sammafatta det med ett ord; Muppar!

Nu är jag packad och klar(?). Ikväll bär det av till Stockholm. Hoppas det blir kuligt. Det blir väl det man gör det till. Men trivs jag med folket?
Jag ska ialla fall gå på Gröna Lund. Annars är jag inte med.



Sofie is rolling, the others are stoned.

Kommentarer
Postat av: Maria

synd att vi förlorade! men fan va taskigt! vem var de som sa så? ingen i vårat lag hoppas jag!!!

2008-05-22 @ 22:11:43
URL: http://marrriia.blogg.se/
Postat av: jennie

jag var på bal på slottet :D garanterat mkt mkt bättre.

2008-05-22 @ 22:12:17
URL: http://jennieforss.blogg.se/
Postat av: Josse från laget!

va sa en tjej så till dig senast på matchen??

Du skulle ha gett henne en rak höger=) hehe

2008-05-27 @ 10:48:00
Postat av: sigge

kan tänka mig vem de va som sa så, de är inte ovanligt att hon slänger ur sig sånna saker faktiskt.

De va kul att möta er! (:

2008-06-15 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0