Ett Himla Liv

    

Jobb på Ruuthsvägen idag. Sketakul som vanligt.
Min mupp är med i Ett Himla Liv, som hade föreställning idag. Efter en snabb middag packade vi in oss allihopa i den röda bussen och for iväg, eller vi skulle fara iväg, men jag var lite för snabb att dra igen dörren, så fröken Klang hade inte hunnit in med sin fot. Den klämdes och hon skrek och grinade ett tag, sedan var det bra.
Jag hade varit rädd för att jag var tvungen att vara bakom scenen hela föreställningen och liksom knuffat in min mupp på scen varje gång han skulle in, men det var bara att sätta han på en stol längst bak på scenen med en guitarr i handen innan det börjat. Sedan satt han där hela kvällen, så jag kunde sitta ute i publiken.
Vi har inte haft så bra kontakt och kemi, jag och Tore förut. Men idag kändes det lite bättre. Förr kunde han inte ens titta på mig men idag pratade han t.o.m lite med mig. Han var faktiskt riktigt trevlig. När jag hade bäddat rent i hans säng och gett han nattmacka och sa hej då fick jag en kram. Tänka sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0