Regn och Rusk

Igår var det regn, och snö. Jag hade fotbollsträning ute på flygfältet.
Vi var 6 st på träningen - varav två nya och en målvakt.
Jag sprang där med mina nya fotbollsskor. Jag hade lera långt upp på benen. Faktiskt roligaste träningen hittills.
              När jag kom hem till lägenheten var det folk här. Jennie Emelie Juan Jocke och någon jag inte visste vem det var. Det var hur som helst tråkigt så jag satte mig och tittade på en film och var osocial istället.

Idag har jag Mikaels bil till stan. Den står utanför min dörr nu. Det känns som när jag kommer ut kommer extralysena vara stulna och en slang kommer hänga ut från tanklocket, bara för att det är jag som har bilen.
Nu kanske jag låter som världens dummaste människa, men igår när jag skulle tanka fick jag inte upp tanklocket. Jag visste verkligen inte hur man gjorde. Och jag har ju ändå tankat den bilen förut... Mystiskt. Jag måste ta en närmare titt på det där sen. Det var ju ganska bra egentligen, för nu är bilen nästan snustorr på bensin, så då kan ju inte tjuvarna ha slangat någon.

För övrigt ska jag gå på en lektion idag som var frivillig att gå på. Varför ska jag gå på den? Det är min enda lektion idag också. Jag hade alltså kunnat varit hemma och va ledig idag. Varför får jag sånna här anfall?

Kommentarer
Postat av: jennie

jag hade iaf kul :)

2008-05-18 @ 21:34:06
URL: http://jennieforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0