Kanelbullens dag

Var det bara jag som missade att det var kanelbullens dag förra helgen?
Det var Carina som sa det till mig igår; "ja i lördags hade vi ju öppet hus här, man fick äta hur många bullar man ville"
Jag vände mig till Mikael och frågade om han hade varit där "Ja, men du jobbade ju, så jag ville inte säga något"
I och för sig borde jag ju ha anat något då vi fick hem ett extra stort parti med bullar på jobbet och sålde ut dom till extrapris. 5 för 10:- tror jag det var..

Jag vill inte jobba idag. Jag är så snorig och nyser ganska mycket. Och då jag nyser kommer snoret ut många gånger. Det blir ju jätteroligt då man sitter i kassan. Dessutom har jag tappat rösten. Stackars de gamla damerna som man måste skrika till i vanliga fall. Dom kommer ju inte höra nu när jag viskar "73,50, tack"


//Sofie - vill koka knäck

Kommentarer
Postat av: Joanna

dax för en liten uppdatering tycker jag! ;)

2008-10-13 @ 13:45:54
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0