Tårta VS Muslimer

Idag har jag varit till Valla och fikat. I förrgår var jag också till Valla och fikade. Valla är ett bra ställe.
Idag var det Klintans tur att fylla år. Hon fick en skrapbingo av mig, och en pyramidbingo av Jennie. Det var roligt det ögonblicket hon trodde att hon hade vunnit 50.000 kr. Men sedan insåg vi att det var fel.


Idag var jag också med om en ganska ja, jag vet inte vad jag ska skriva; rolig, konstig, komisk, märklig sak.
Det kom in en sån här religionskvinna med huckle och grejer. Ni vet, täckt-över-hela-kroppen-muslim-eller-något-tant.
Hon köpte ljus hårfärg. DÅ är min fråga; Ska hon använda den? Vad är det för mening att färga håret om man inte visar det någon gång??


Jag tror att jag ska klippa håret nu. Och färga det. Lite mörkare eller lite rött-mahognyaktigt. (det låter som jag är en möbel)

Kommentarer
Postat av: linda

JA SOFIE!!!! Färga håret mörkar, med rött i, och klipp av några centimeter, kommer bli kanon!! Kom ihåg prison imorrn :) puss

2008-10-16 @ 19:48:25
URL: http://lindalynn.blogg.se/
Postat av: Jessicka

svar: det har redan visas i tv. i fredags halv sju. :)

2008-10-19 @ 12:29:14
URL: http://jessikaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0