Mikael + Marianne

Jag måste bara berätta historien om Mikael och Marianne.
Tänk er Mikael liten, typ 12, 13 år. Då såg han mest ut som han gör idag, men istället för att vara lång var han lite mer kraftig.
Han och hans mamma och mormor var ute och åkte bil. Mamma körde, mormor satt bredvid. Lille Mikael satt bak och knölade i sig Marianne-godis. Helt plötsligt börjar Mikael ge ifrån sig konstiga ljud. Han satt liksom och viftade med armarna och såg lite panikslagen ut. Han var alldeles röd i ansiktet.
Mamma och mormor vände sig om och frågade Vad är det? Vad är det?
Då kommer Mariannegodisen helt plötsligt flygande från halsen. DÅ först förstog mamma och mormor vad som hade hänt.
Om jag hade varit i Mikaels situation hade jag helt enkelt flygit på mamma och hatat henne för resten av livet om hon inte hade fattat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar:

jo de var en rätt bra inställning.. men den hade kunnat vare bättre.. o vi spelade inte särskilt bra ngn av oss om jag ska vara ärlig.. synd att du inte kunnde vara med!! föresten e tränings tiderna ändrade till kl.18 på tisdag o torsdag, eftersom att de blir så mörkt fort..



kram

2008-09-22 @ 21:17:05
URL: http://marrriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0