23:45

oj, här har de hänt mycket sen sist jag var här, trevligt :)
jag tycker inte om min blogg längre, konstigt nog så kan jag inte skriva i den, men när jag loggar in här vandrar fingrarna över tangentbordet av sig själv. jag behöver bara sitta och kika på vänner och vips så har jag ett blogginlägg!

Tänk att sofie har tatuerat sig! What? Jag väntar på att få se den, jag vet att hon kommer ångra sig då hon ser min näsa.
De är då hon kommer på att ett en stjärna i näsan är så himla mycket finare:) närå, så blir det nog inte, får vi hoppas iaf. hon kommer nämligen ha sin tatuering hela livet, jag kan ta ur min stjärna när jag vill, den far tillochmed ut även fast jag inte vill. Och tro mej, det smärtar nått så fruktansvärt att behöva trycka in den igen!
jaja, nog om tatueringar och näshål. Men du ska veta sofie, att om du skulle må dåligt över att du inte har en stjärna i näsan precis som jag, så ställer nog emelie upp på en newskväll och du får en " åh nej vad har jag gjort - bakfylla " på köpet! :)


Nog för idag , / Maggan


ps. om ni är nyfikna på vilken denna mystiska maggan är så kan ni ju alltid kolla in hennes blogg, www.jennieforss.blogg.se ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0