Min lever vill sättas i arbete

Nu har jag börjat fått in rutinen på att äta frukost, lunch och dricka mellis och middag. Det går hur bra som helst. Jag har hittat en favorit; smoothie. Jordgubb, banan och blåbär med valios lätt vaniljyoghurt och kesella. Så jäkla gott. Jag tar hellre en sån än en glass i sommar känner jag (den är kall eftersom bären är frysta).

Nu är det såhär att jag ska på skalet i helgen. Det ska bli så roligt och jag längtar verkligen! Igår var jag och brudarna ut och köpte nya kläder (jag handlade mest). Det var länge sedan jag hade så roligt på stan en hel dag. Jag vill tacka Jennie, Lotta och Lina för det. Guld.
Vi är alla på gränsen till överpepp tills imorron då det bär iväg. Och jag är så törtstig, törstig på sprit. Saken blev inte bättre av att jag var tvungen och följa pappa på bolaget ikväll. Jag sa att jag ville ha en likör, och det var så nära att jag fick den. Han riktigt tog tag i flaskan, men sedan ångrade han sig och släppte. Det hände i slowmotion liksom.
När vi kom tillbaka till pappa satte jag mig med en knep- och knåptidning. Ni vet den här sidan där man ska ringa in ord som står i spalten berdvid. Tillslut ska det bara finnan några bokstäver kvar som inte blivit inringad - den körde jag. Även att ordet som kunde bildas av dom bokstäverna blev "SPRITAS". Det måste vara ett tecken på att det blir roligt imorron.
Jag jobbar dock till 17.00.

Mooot Skaleeet

Några fynd från shoppingen;

f   s    x    d  


Kommentarer
Postat av: Anonym

får inte jag följa? . . .

2009-04-23 @ 22:15:45
URL: http://jessikaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0