Fast föda

Nu har jag nyss ätit middag. Ångkokt lax och pärer. Det gick mycket bra. Trodde att jag skulle behöva sitta på toan resten av kvällen, men än så länge går det  bra. Jag blev proppmätt efter ett tag, så jag tror jag åt för mycket. Imorgon ska jag äta fruktsallad till frukost. Med keso. Jag har aldrig tyckt om keso, men jag är så fruktansvärt sugen på keso! Måste vara efter alla mornar jag jobbat i mejeriet och lastat upp keso och naturell lättyoghurt i mängder och tänkt; "det här ska jag äta när jag får börja äta".

Nu har jag skrivit ut mitt "efter-kort". Jag tog kort på mig själv för 10 veckor sedan och tog kort på mig igen igår. Det syns lite skillnad, men än har jag en bit kvar till målet. Nästa kort ska jag ta om 6 månader. Hoppas det är fortsatt bra resultat då.

När jag kom hem från jobbet idag väntade två överraskningar; 1. Kaffefrämmande av Sandra, Peatrik och Linnea. 2. Svärfar hade tagit fram min cykel. Jag har ju sagt att jag ska ta fram den efter påsk, och nu hade Lars varit snäll och hjälpt mig. Jag funderar på att börja cykla till stan.. Är det för långt?


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejjj :-) det får nog bli en tripp till ström :-) vad tror du om det? Jag ska ringa dit i veckan och boka en tid till i slutet av april, så kan vi resa då :-) Så kanske vi kan gå in på Dollarstore när vi ändå är där? :-D



Kraam

2009-04-14 @ 20:40:31
URL: http://palmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0