Estetare?

Idag har jag mönstrat om och blivit estet? Var ialla fall på upprop på primrose. Så nu har jag också fått en portfolio, mapp, som alla primroseelever får. Än så länge gillar jag den, men det kanske beror på att den är tom..
Det verkar som utbildningshustet funkar bra för mig, jag får typ bestämma själv när jag vill komma, men har dock en gång i veckan då alla "naturare" träffas. Alltså kan jag jobba också.
Funderar också på att söka studiebidrag, men orka?

Jobbet idag gick alla tiders; jag tog och grävde fram tandemcykeln som jag har hört talas om. Det var tydligen ingen som använt den på två år, så jag tog och flidde upp den med pumpning av däck samt lite 5-56 lite här och där. Sedan var den som ny! "Tore, stå här på bron och vänta medans jag och Helena cyklar ett varv runt byn" Mycket roligt var det!
Därefter drog jag med Torkel och Tomas ut på en bandymatch, så nog har jag fått till mina 12.000 steg idag.


//Sofie - gör 64 arbetstimmar denna vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0