Facebook 2

Var inne på fejjan (facebook) nu och kikade runt.
Ursäkta, men vafan; Varför läggen man upp en profilbild med sig själv i hjälm? Och det är ingen hej-jag är-ful-bild utan en hej-jag-tror-jag-är-snygg-hjälm. Tragiskt.
Ville bara få det sagt.



Från en sak till en annan, kollade nyss klart på serien Harper´s island. Typ det bästa jag sett på länge. Och jag blev kär i Jimmy. Ett tag trodde man att det var han som var mördaren men det var det inte! Det var Henry som skulle gifta sig. Det trodde man absolut inte..  Just det! Nu har jag förstört det för er som hade tänkt se den. Jag har avslöjat mördaren! MOHAHAHA





//Sofie - nämner inga namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0