Sofie Hissar Och Dissar

Jag vill börja med att dissa SOCIALT ÄTANDE; "Hej, ska vi hitta på något imorgon? Jag kan bjuda på middag" Blä, blä, blä. Det är sådant som gör att Sveriges medelvikt bara ökar och ökar.
Jag är lite sur idag pga två saker; 1; har uppföljning med min coach på ITRIM imöra - jag har gått upp minst 7 kg. 2; Kärringjäveln (hon blir min andra FETA diss idag) som bodde här före oss. Jag går inte in på detaljer, men jag tänker ALDRIG mer vara trevlig mot henne. Hon kommer hit och tror att hon typ får vara här. Jag har INGENTING till övers för henne!



Över till min hissning; friluftsbyxor. Man känner sig snygg och fräsch när man har dom på sig.
Min andra hissning är mina goa vänner som hälsat på mig i stan under mina år där. Hittade ett gammalt block som blivit lite av en gästbok under åren;

"Hej Sofie! Tack för att vi fick komma och hälsa på dig. Det var jättekul! =) Vi kommer gärna och hälsar på nån fler gång om vi får!? =) Du får ha det jättebra så ses vi snart igen. Kram Lisa och EMMA"

"Hej Sofie! * 1./2. -06  =) Mirjam    Tack och hej leverpastej"

"Hej Sofie din kåte hotdog! Kristina brukar kalla mig hotdog. Tack för frukosten!! Ikväll blir det Fest...ligt =) Kram"

"Heja Sofie, friskt humör, trosan hänger utanför! */Jennifer"

"Vi har INTE gjort någe bus! / affe micke simon"

"Uppström däremot är skyldig till ALLT!"

"Hej Sofie! Tack för att vi fick va här ikväll. Vi kommer gärna och hälsar på någon fler gång =)  Jennie & Emelie"

"30/11!  HAHA Sofie får ingen ny data =) Emelie dissade oss idag =( Hoppas hon kommer snart. Vi har varit på rättegång å ja träffade "farfar". Sofies pappa är också här. hörs då"

"secret message from XXXXX"

"Hej! Snart är det jul!! hihi Harry Potter idag! =P GOD JUL! Vad önskar du dig i julklapp föresten? En ny micro? haha  Kyss/ Kristina"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0