Tar tag i vardagen igen

Det känns skönt att vara tillbaka! Ligga på 171 i puls ett helt träningspass och ändå känna att jag skulle orka mycket längre. Visst var det jobbigare än vanligt eftersom jag inte tränat på typ 1 månad , men det kändes ändå bra - som att jag inte förlorat all kondition och go, även fast det syns på mig att jag åter igen har lagt på mig några extra kilon under sommaren. Men nu blev jag peppad på att återgå till vardagen med fasta rutiner med maten och inget småätande eller godis.
Jag är dock lite orolig över att jag satte igång lite för hårt såhär efter semestern; Först gå från jobbet upp på ATS. Inser att ITRIM inte öppnar förrän klockan 15. Nu är klockan 13.30. Betsämmer mig därför för att springa ett varv i elljusspåret däruppe. Halkar in på 1 mils-spåret så jag kutar det. När det äntligen är över har ITRIM öppnat så jag kör ett träningspass. Sedan åker jag hem och vilar någon timme. Därefter väntar ett träningspass med fotbollslaget. Och eftersom det varit sommaruppehåll nu så har tränaren bestämt att vi ska ha ett hårt fyspass idag. Jag hoppar INTE högt av glädje precis....

Men nu sitter jag hur som helst och vilar i soffan. Det är läggdags. Imorgon väntar en lång morgonpromenad upp till fotbollsplanen. Funderar på att köra idioten som vi gjorde idag; 100 % hela tiden - 25 meter, vänd, mittenlinjen, vänd, 75 meter, vänd, andra sidan planen, vänd. Jag kan inte påstå att det gick fort att göra den idag =P


Meningen med detta kort var att man skulle se hur röd jag var i ansiktet efter träningen.. det syns tyvärr inte =P


Sofie - lägger upp nya disneyfilmisar på tradera, köpa? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0