Det börjar bra

Det går än så länge bra med min pulverätning. Visst blir jag hungrig, men jag vänjer mig nog.
Idag åkte jag in till kl 14 för att träna. Kl 15 hade jag min hälsoanalys med min coach. Det gick faktiskt bra. Jag fick en faktabok om itrim samt en övningsbok som är jätterolig. Jag ska sätta in ett kort på mig själv nu och ett till om 10 veckor, sedan efter 6 månader, osv. Jag fick ställa mig på en specialvåg som kollade vikt, BMI, BMR, Impedance, fettprocent, kilo fett, FFM, TBW m.m.
16.0 var det dags för min första gruppträff. Kändes som att jag var på ett AA möte. Jag fick berätta om mig själv och varför jag ska gå ner i vikt och bla bla bla.
Efter mötet var slut gick jag till omklädningsrummet och kikade igenom mina intressanta böcker jag fått.
Kl 19 var det dags för innebandyträning. Om Stefan skriker "om t.o.m Sofie kan löpa måste ni också för fan kunna göra det", vad menar han då?

Jag har faktiskt gått ner ett kilo sedan i söndags, det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat soffan! :)

Men stefan är som han är. idag ringde tv4 mig :)

2009-02-04 @ 17:05:25
URL: http://jessikaee.blogg.se/
Postat av: Marina

haha, ja vad menar Stefan egentligen med nåt han säger? :) Bra att det går bra för dig.

2009-02-06 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0