Hjärtedag

Då var ännu en alla ♥-dag avverkad. Personligen tycker jag egentligen inte om den dagen eftersom alla som inte har någon att dela den med blir så ledsen, ledsen för en påhittad dag. Fy.

Mikael sa ju lite försiktigt förra veckan; "det är väl ingen idé att jag bokar bord för oss någonstans på alla hjärtans dag?"
Han fick ett kort "Nej, vi blir hemma!" tillbaka.
Jag får ju inte äta något...
Vi skulle till höglekardalen till Mikaels stuga i lördags. Eftersom vi skulle iväg ganska tidigt (kl9 skulle vi hämta upp pär) hade jag tänkt ställa klockan och koka kaffe på säng och ge han en present. Men jag glömde ju naturligtvis att ställa klockan så Mikael vaknade först, halv 9 och skrek; "HADE DU INTE STÄLLT KLOCKAN, FANS HELVETE JÄVLA SKIT!"
Så alla ♥-dag började med en lätt utskällning. Sedan var det bara att stressa upp och in i bilen och fara.
Skotta snö hela dagen. Väl hemma i Orris igen började vi samla ihop lite folk. Det var öldrickning på gång.

När det var dags att sova låg vi i sängen. Plötsligt hörs ett fnitter ; "Det här hade ni inte väntat er va, att vi skulle ligga här alla tre i sängen på alla ♥-dag?" Jag och Mikael skrattade. -Nej vi hade faktiskt väntat oss att forssan skulle vara med på ett hörn.


Hjärtliga hälsn. Sofie


Kommentarer
Postat av: jennie

haha skönjag :D

2009-02-16 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0