Itrimbloggare; citat

"Varför heter det bilring när det ser ut som ett traktordäck?"
Skönast

Var på tredje gruppträffen idag. Alla var lite sura för att vi inte fick väga oss.
De flesta blev förvånade över att jag efter andra vägningen byggt muskler. Coachen förklarade att hon hade sett mig träna, och sa att jag tog i så mycket. Istället för att ligga lite lägre i puls -och bränna fett, låg jag högre i puls och tränade muskler. Jag vet faktiskt inte vad som är bäst. I framtiden är det ju naturligtvis muskelträning, men nu i viktminskningsfas, då man vill gå ner i vikt kanske det är bättre att, ja, -gå ner i vikt. Men vad vet jag?
Det här känns ialla fall så typiskt mig - att träna för muskler. Det är ju det jag alltid har hållt på med.
Det är väl den kroppsbyggnaden jag byggt upp- att jag ska ligga på 70 kg, det har jag ju fått uträknat.

svammel, svammel.

Nu är det mästarnas mästare - hur pär elofsson gick in i väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0