Motivationen bara försvann

Igår gick jag in på min tredje bantningsvecka. Jag måste erkänna att det börjar kännas ganska tungt. Jag tror kroppen börjar säga ifrån nu också; Om jag inte dricker typ tre liter om dagen blir jag yr i huvudet och illamående.
Det tråkiga är att jag inte får väga mig varje vecka. Bara varannan, så denna vecka kommer jag ju inte att få veta hur det har gått. Och man får inte väga sig hemma, eftersom det kan visa på ett så annorlunda resultat, jag kan ju t.ex. ha mycket vätska i kroppen idag, så därför väger jag mer, och blir därför besviken.

Nu måste jag ut i det fina vädret. Men det ser ut att låsa... Inte bra.


P.S. Kik söstra mi

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! har inga pengar på mobilen men det är klart vi kan gå ut och gå! jag har tid alla dagar :-) slå mig en signal när du känner för det så kan vi ta en promenix :-D



Kramar Frida

2009-02-17 @ 15:48:57
URL: http://palmqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0